tirsdag 5. mai 2009

Piggsvin

kalte fattern dette lille "ekle" dyret som jeg oppdaget på kveldsturen i dag. Jeg prøvde å få tak i det, men fattern strammet til i båndet så jeg fikk bare skremt det bort. Heldig for meg sa han, for det stikker visst hvis man kommer i nærkontakt med det.

Ellers ikke så mye å fortelle siden sist. Vi var lenge på hundehjørnet i dag. De tobeinte har begynt å bygge noe de kaller gapahuk, skal visst beskytte dem mot dårlig vær, mens vi firbeinte må være ute i all slags vær.
Må fortelle at jeg ble overfallt av en boxerhanhund i dag. Han har vært der tidligere også og oppført seg ganske normalt. I dag var han imidlertid helt rabiat. Flere trodde at det var fordi i dag var bare matmor med mens tidligere har også fattern hans vært der og at det er han som antagelig er sjefen i familien.
I alle fall, jeg fikk et lite bitt i labben under overfallet og måtte halte litt, men fattern vasket det godt da vi kom hjem, så i morgen er jeg nok helt ok igjen.
Ha en overfallsfri natt!
Hilsen en veldig trøtt Trix


Ingen kommentarer: