torsdag 7. mai 2009

Gapahuken tar form

Tirsdag ble materialene hentet og bært på plass og gulvet lagt. I går ble vegg-og takbjelker satt på plass

og i dag ble taket lagt. Fattern lurer på hva vi skulle gjort uten snekkerfattern til Ziko??!?
Mange lurer på om dette kan kalles gapahuk, men de tobeinte sier at det er en moderne luksusutgave.
Det eneste som er litt trist er at det oftere dukker opp firbente som ikke er like trivelige. En boxer som har vært der ofte har plutselig funnet ut at den ikke liker meg. Lurer på hva det er med meg og boxere???
Heldigvis er det strenge regler for at hunder som ikke oppfører seg ordentlig ikke får lov å være der når vi andre er tilstede.

Etter en liten tur hjemom tok fattern meg med på skytebanen.
Vi var der et par ganger i fjor høst også uten at det visstnok skjedde noe.
I kveld var det imidlertid en del aktivitet der, så fattern var fornøyd. Hvorfor vet ikke jeg. Tror det var fordi noen holdt på å skyte på blink, men det brydde jeg meg dusten om. Men vi skal visst gå nærmere neste gang sa han, akkurat som jeg skulle bry meg om det.

Ha en treffsikker aften!
Hilsen Trix

Ingen kommentarer: