mandag 25. mai 2009

Lenge siden sist, igjen

Ikke mye spesielt som skjer her om dagen. Vi har trent litt spor siden sist. Fattern har gått inn for å lære meg å apportere skogspinner i sporet. Personlig synes jeg det er gøyere å bare gå spor, men når det er levergodbiter å få i bytte, så lar jeg meg nok bestikke etterhvert.


(pause)


Måtte bare kaste opp litt hestebæsj, spiste visst for mye på turen i dag:-O

Som dere ser under så traff jeg på et piggsvin igjen i går og det midt på lyse dagen. Da jeg kom nær det så rullet det seg sammen og jeg forsøkte å få det til å leike med meg, men jeg fant ikke ut hva som var fram og bak på det, så til slutt ga jeg opp.
Ellers har fattern fått for seg at jeg skal lære å stå stille, akkurat som jeg ikke kan det. (Lurer på om han pønsker på noe spesielt?!?) Vel, det spesielle nå er at jeg skal stå stille mens han skal kunne flytte på beina mine. Som dere ser så står jeg ikke særlig naturlig. Men, men hva gjør man ikke for en godbit.

Ha en fortreffelig Pinse!
Hilsen Trix

2 kommentarer:

Unknown sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Unknown sa...

Hejsa igen Arne og Trix.
Det er svært at skrive en kommentar når det forbandede tastatur hele tiden vil bestemme hvad der skal skrives - unskyld!
Nå - SUPER med en opdatering, det er skønt at følge med i Trix store og små oplevelser.
Jeg håber vi ses til sommer!
Masser af hilsner til jer begge fra Tina, Katie og ikke mindst fra store, dejlige Titus/Ingo!