torsdag 27. november 2008

Ny HJEMMESIDEADRESSE igjen

Den forrige ble for liten, så da er vi tilbake til den som ble brukt til Ingo, selv om den er med reklame. Håper alt kommer med her.



Forøvrig har jeg gått spor i dag i det varme (+ 8 grader) fine været.
Fattern var godt fornøyd med meg i dag også, selv om det først så ut som jeg skulle gå bakspor(måtte jo bare sjekke ut litt:-))
Da jeg stoppet opp og begynte å spise på ei død mus, var han ikke like fornøyd og ba meg slutte med sånt.
Ikke mange meter lenger framme måtte jeg stoppe og spise litt rådyrskit og det var visst ikke populært det heller:-(
Men bortsett fra spisepausene så syntes han jeg var flink.
Caro gikk et kjempefint skogsspor i dag, mens Emma stakkar måtte prøve seg på grus. Hadde litt problemer der, men etter noen flere forsøk så ble det en relativt lykkelig slutt. Så da får vi vel se framgang neste trening:-)
Vi sees!
Hilsen Trix

Ingen kommentarer: