mandag 1. desember 2008

Huffa meg

for en dag! Jeg har vært hos veterinær og operert bort ei hjørnetann. Jeg merket ingenting da for jeg fikk narkose, men etterpå har det bare vært ekkelt. Jeg har kastet opp mange ganger selv om jeg ikke har spist noe, men til slutt så fikk jeg heldigvis sove litt. Det verste er jo at tanna brakk og det meste av rota sitter igjen. Veterinæren ville ikke operere bort den, da hun mente at den vil forsvinne av seg selv etter hvert. Det håper jeg inderlig!
Nei, da var det mye artigere i går. Da var vi ute og gikk spor. Fattern syntes jeg var flink, da det er første gang det har vært snø i sporet, og jeg forsto ikke at jeg flere steder kunne ha sett hvor fattern hadde gått. Men det er vel nesa vi skal bruke eller........:-)
Ha det godt! Håper jeg blir fort frisk igjen!
Hilsen Trix

2 kommentarer:

Anonym sa...

Älskade lilla Trix, hoppas du repar dig snabbt.Inge kul att ha ont i munnen. Greta har inte tappat sina hörntänder upp till ännu, men jag bråkar med henne lite varje dag och vickar på dem så hoppas de lossnar av sig själva. Nu får du ta det lite lugnt några dagar.
Många kramar till dig och husse!
//Anci

Anonym sa...

Stakker lille trixe gutten. Håper du kommer deg raskt på beina igjen. Operasjoner er ikke noe morro.

Håper vi ses på torsdag, ha riktig god bedring lille venn.

Voff fra caro og lex og god kos fra jimmy.