søndag 2. november 2008

Houdini

utbryterkongen. Mitt nye klengenavn.
En god latter forlenger livet, heter det. Treningskompisene til fattern kommer til å bli steingamle, slik de lo i dag. Fattern dreit seg virkelig ut, noe som var kjempegøy for meg og de andre:-))
Vi hadde fått låne en ny sele i dag. Den greide fattern endelig å få tilpasset og satt på meg i bilen, men da vi kom til sporopptak skjedde det. Det var to ringer som sporlinekroken skulle festes til. De er litt små og fattern var kald på fingerne og stod der og fomlet med å få de på. Da fikk jeg ferten av sporet og gjorde noen krumspring og vips, så stod fattern der med både sporsele og sporline i hendene og jeg var fri som fuglen. Gjett om "publikum" lo. Det gikk så tårene trillet, tror jeg. Stakkars fattern, han kommer nok til å få høre dette i tiden framover:-))
Etterpå gikk fattern ut et nytt spor til meg. Da fikk vi låne sporselen til Torild igjen, og dette gikk visst veldig bra.
Et par uker til, så har jeg vokst inn i den sporselen som fattern har, så det skal bli godt for han.

Etterpå fikk jeg leke med Vida, schäferen til Mikkel. Hun var kjempegrei mot meg.

Vi sees snart, forhåpentlig uten flere tabber fra fattern.
Hilsen Trix Houdini


2 kommentarer:

Anonym sa...

Aften.

Takk for en morsom trening, vet ikke hva jeg synes var mest morro, måten trix kom seg ut av selen på eller utrykket ditt når du stod der med tom sele..... :) :) :)

Som du sa selv, hvor var video kamera?

Lever lenge på denne episoden, helt klart :)

Ha en fin aften. Ses på neste trening :)

Jimmy.

Anonym sa...

Ligger en utfordring til deg på bloggen min.

Jimmy