fredag 24. juni 2011

Tre år i dag

Hipp hipp HURRA HURRA HURRA!!! 
(eller hvordan det skrives)
Ja, for det er vel lov å rope litt når man har fødselsdag:-)
Fikk masse godbiter på Hundhjørnet i dag, noen ekstra gode av muttern til Sara da vi skiltes. Gikk nesten ikke i bånd på turen(kunne blitt dyrt for fattern). Slapp å gå i dusjen, selv om det trengtes:-) Spent på hva jeg får til kvelds av fattern......

Fattern skulle visst tatt noen "pene" bilder av meg på dagen, men været i går og i dag tillot ikke det, så det får komme en annen gang.

Våt og skitten oventil....
 Våt og skitten nedentil....
Ha en tørr og ren aften!
Hilsen bursdagsbarnet Trix

1 kommentar:

Tina sa...

Hjerteligt til lykke med fødselsdagen i går, 'lillebror' Trix.

Måske kan vi få hilst på hinanden i løbet af juli, hvis din far Arne er frisk på en tur lidt ned ad E6'eren... :-)

Jeg skal til rallykonkurrence i dag, men jeg ville hellere være hjemme hos Katie, der er superlækker løbsk. Så det er nok ikke i dag jeg henter 1. pind til rally championatet, jeg glæder mig i stedet over at have Tina for mig selv en hel dag. ;-)

Håber vi ses her i sommer...

Hilsen Titus/Ingo (og Tina, der hjalp med at skrive)