torsdag 5. mai 2011

05052011

Mye tørt og fint vær fremdeles. Men den gode varmen har forsvunnet så fattern synes det er surt om dagen. Om natta har det visst vært kuldegrader. Vel vel, tørt vær gjør jo at det blir støvete og fattern truer nå med bad, men han vil visst vente til det kommer en regnskur, så jeg ikke blir så støvete med en gang.
Hvitveisbilde kommer litt sent i år, men i dag fant fattern ut at han fikk ta et bilde  før hvitveisen blir borte.
Bildet ble tatt i nærheten av skytebanen. Fattern ville visst teste meg og se om det hadde skjedd noe siden vi var der sist. Det er jo snart ett år siden.
Jeg forsto ikke hva han mente så jeg dreiv med mitt. Etter en stund fant han ut at han skulle ta en video av meg, men da var det jo nesten stille, så han ble skuffet. Vi får ta en ny tur sener, mumlet han visst. Ok det, for det var ei fin dame på fire bein der.
Ha en skuddfri aften.
Hilsen Trix