mandag 28. februar 2011

Marit Bjørgen

Tre GULL foreløbig i VM er jo bare helt fantastisk! Fattern hadde nok ikke trodd dette på forhånd, så nå svever han. Heldigvis så går konkurransene så tidlig på dagen at jeg får min vanlige skogstur etter at det viktigste er ferdig. Resten tar fatten opp og ser på det etter at vi kommer hjem. Ikke rart han snart er firkantet i øynene. Heldigvis for han så er det bare en knapp uke igjen.
Skogstur, ja. Vel det blir ikke de lengste turene for tiden. Det kom jo mye ny snø i helga, så i tillegg til det som var der fra før, så er det ikke så mange steder å gå. Som dere ser under så prøvde fattern i dag å få meg til å gå utenfor stien. Han kastet en pinne som jeg gjerne skulle ha hentet, men det ble for mye snø for meg, så da syntes jeg det var best å holde meg til den opptråkkede stien.

Ønsker alle en snøfri mars måned!
Hilsen Trix

Ingen kommentarer: