mandag 21. februar 2011

Kennelhoste

Ja, fattern mener jeg har hatt et snev av det eller så har det vært en liten forkjølelse, men det er vel nesten det samme. Jeg har harket et par ganger en to tre dager, men ellers har jeg vært fin. Ingenting i dag.
Det som er sikkert er nok at Kela har hatt det, hun hørtes ut som hun hadde satt noe i halsen og ikke fikk det opp igjen. Arija har vært hjemme i over en uke, men muttern hennes er heller ikke sikker på at hun har hatt det. Den som muligens startet det var nok Maks, han hadde vært veldig forkjølet sa muttern hans, så han var også hjemme lenge, men vi andre ble, i tilfelle vi har hatt det, smittet før han ble hjemme. Vel alle de "faste" på hundehjørnet har jo vært sammen uten at man har visst at noen har vært smittebærere, så hvis det ikke blir flere utbrudd denne uka så er vi nok ferdig med dette for denne gangen. Da er det ca et år siden sist, men da var det mange som hadde det hardt. Jeg hadde det jo veldig lett den gangen.

I ettermiddag fikk jeg en flott tur over myra i det kalde, men fine været.
Ha en fin aften!
Hilsen Trix

Ingen kommentarer: