søndag 5. desember 2010

Potesokker

fikk jeg her om dagen av fattern. Han syntes visst synd på meg i den kulda vi har hatt. Ikke det at jeg har frysi og løftet på labbene, men pga.den lille snøen vi hadde, så fikk jeg isklumper under potene og han måtte stadig hjelpe meg å få de bort.
Til å begynne med syntes jeg de var litt ekle og tok de av meg så fort jeg fikk anledning til det, men nå har jeg hatt de i tre dager så nå har jeg vendt meg til dem.
 På fredag hadde Lions tent den årlige julegrana inne i skogen og det måtte fattern selvfølgelig ta bilde av. Han synes visst de er litt gjerrige, for det er bare lys på den ene siden. Ja, ja det ser jo fint ut derfra da.
I dag hadde det kommet ca 15 cm med snø så fattern måtte ta noen bilder igjen. Han har kjøpt seg ny mobil og driver og tester ut kameraet på den. Er visst ikke helt fornøyd med utebildene når de tas med blits, men øvelse gjør mester, heter det.
Ellers er jeg godt fornøyd med snøen, den smaker helt fortreffelig.
Og fattern er veldig fornøyd med potesokkene mine. Ikke plukket en eneste isklump på meg i dag.
Ha en isfri aften!
Hilsen Trix
 

Ingen kommentarer: