søndag 24. oktober 2010

Flis i fingeren!

Ja, fattern har klødd seg i hodet:-))
Da vi trente spor på onsdag, var jeg tilbake til gamle synder, sa han, da jeg ikke brydde meg om pinnene som lå i sporet.
Så i dag var det tilbake til "feltsøket" som anbefales i canisvideoen.
Som sagt så gjort.
Som dere ser plukker jeg pinner som bare det:-)
Leverer den tilbake til fattern gjør jeg også:-)
Ja, jeg fant til og med flere pinner:-)
Etterpå hadde fattern lagt ut et kort spor med to pinner til meg for å teste om at jeg hadde forstått hva jeg skal gjøre. Sporet gikk veldig bra og første pinnen tok jeg eksemplarisk.
 Men så var sporet plutselig borte.....??!"#?! og pinnen også....
Fattern bare slo ut med armene og kastet lina fra seg og snakket (sikkert noe tull) med de som var med og så på. Da fant jeg jo pinnen med en gang. Akkurat som det skulle være noe:-))
Takk til Torild som tok bildene for fattern!
Ha en treningsfri aften!
Hilsen Trix

Ingen kommentarer: