søndag 17. oktober 2010

Enkelte søndager

er travlere enn andre. Hver søndag formiddag trener vi jo spor og for et par uker siden lurte Torild, fattern og meg med til Mossehallen på kvelden. Vi skulle trene "utstillingstrening". Vel, det er noe fattern aldri har gjort før og tror ikke han hadde så store ambisjoner om å gjøre det heller, men siden jeg aldri har vært i en idrettshall tidligere, så ble han med. Miljøtrening skader visst ikke iflg. fattern. Første gangen var det bare tre hunder der, så vi hadde god plass. I dag var vi 14, så da ble det trangere. Ikke så mye utstillingstrening, men en del lydighet ble det og forstyrrelser kan man si det var nok av. Jeg fikk pauser innimellom og da fikk jeg gjøre hva jeg ville. Tribunen hadde mange gode lukter og de måtte jeg jo undersøke. Ikke akkurat som å gå i trapper, men ikke langt unna:-)
Som sagt tidligere, gikk vi spor først på dagen. Fattern hadde lagt ut fem pinner og jeg fant tre. De tre første lå i kraftig sidevind. Av de fant jeg bare den andre. Men fattern var kjempefornøyd likevel. Forrige gang markerte jeg jo pinnene først og sto og tittet meg om før jeg plukket de opp mens i dag plukket jeg den opp umiddelbart, lekte litt med den før jeg leverte den til fattern for å få en godbit:-)
Vinkelen tok jeg greit og de to siste pinnene lå i medvind, så det var ikke noe problem i det hele tatt.
Ha en tribunefri aften!
Hilsen Trix

Ingen kommentarer: