tirsdag 23. juni 2009

24. juni 2009

Hipp, hipp HURRRRAAA!!!
Jeg er ett år i dag.

Forstod at noe var på gang. Jeg skulle være fotomodell og det var ganske kjedelig. Måtte stå stille og fattern var aldri fornøyd med hvordan jeg stod, men det ble jo noen bilder likevel.
Ellers har han funnet ut at jeg er ca 59 cm høy og veier ca 24 kg. Akkurat som det skulle bety noe.
Bursdagskaken var ikke akkurat i min stil, men fattern fant visst ikke noe annet, så jeg får håpe den smaker bedre enn den ser ut da.
Ellers er visst fattern litt misfornøyd med meg. Jeg har begynt å røyte og han hadde visst tenkt å melde meg på flere utstillinger i sommer, så det blir det visst ikke noe av (gudsjelov sier nå jeg).
Ha en jubilerende dag!
Hilsen Trix

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer så masse med dagen trix.... voff og klem fra Lex og jimmy :)

Arija sa...

Du ser skikkelig fjong ut på bursdagsbildene,Trix. Så heldig du er som slipper utstillinger for en stund; jeg må nemlig gjennom tre stk denne sommern.
Vi sees på onsdag på Hundehjørnet.