fredag 3. juli 2009

VARMT

Ja, det er vel bare fornavnet. Ca 30 grader om dagen og 20 om natta medfører liten aktivitet for tiden. Sent på kvelden kan jeg heldigvis slappe av litt på terrassen før vi køyer. Bildet er fra i går kveld.

Selv om det var varmt i går også så tok vi en tur i skogen for å gå spor. Og fattern var veldig fornøyd med meg.
Onsdag tok fattern meg med til veterinæren. Jeg hadde fått noe utslett på den ene underleppa som han ikke likte. Og det var bra for diagnosen ble "våteksem". Ikke så lett å holde dette stedet tørt, så i tillegg til aloe vera gele som skulle smøres på, så må jeg gå på en antibiotikakur. Fikk noen tabletter jeg ikke har fått før og de ble jeg veldig kvalm av og måtte kaste opp, så i dag har jeg fått nye tabletter, håper det går bedre.

Siste bildet i dag er fra forrige fredag. Da var det pizzafest på hundehjørnet. Var ikke hjemme før tre om natta, så fattern og jeg lå leeenge dagen etter.

Ha en luftig aften!
Hilsen Trix

Ingen kommentarer: