fredag 24. april 2009

Storfint besøk

på Hundehjørnet i dag!
Først kom en representant for grunneier som er Post-og teletilsynet. Han syntes vi hadde fått et flott område og vi fikk tillatelse til å utnytte det slik vi måtte ønske.
Etter at han hadde gått så kom ordføreren!!
Han visste jo om stedet og hadde fått et hint om at det ville være en liten tilstelning i dag og jommen så tok han seg tid til å besøke oss. Han hadde til og med tatt med seg hunden sin.
Han syntes det var blitt et kjempefint område for oss firbente han også og overraskelsen var stor blant de tobeinte da han overrakte en sjekk på kr 1.000- fra kommunen til dekning av utgifter til området. HURRA!
Gårsdagen startet med en tur til veterinæren. Fattern ville sjekke om den lille ørevoksbiten hadde forsvunnet og det hadde den heldigvis. Godt å slippe den torturen det var å få sånn ekkel væske i øret hver dag. Så nå venter jeg bare på at han skal bade meg, han har ymtet inn på det. Grøss og gru!!!
Etterpå var det trening. Fattern er fortsatt ikke fornøyd med sporingen min, men øving gjør mester sies det.
I dag fyller jeg 10 måneder, men det hadde visst fattern helt glemt inntil nå nylig, da fikk jeg et griseøre som trøst og det smakte jo fortreffelig, så da får jeg vel tilgi han.
Ha en smakfull aften!
Hilsen jubilanten Trix

Ingen kommentarer: