søndag 19. april 2009

Stakkars lille søte dyktige Emma

Ja, for som dere ser så går hun spor på tre ben. Imponerende. Og hun gikk et veldig bra spor i dag. Bare så synd at hun stadig har sår under potene, men i dag fikk hun i alle fall gå uten sokker.
Selv gikk jeg et veldig kort spor i dag. Fattern hadde lagt ut maaange gjenstander i dag for å se om jeg ble noe mer konsentrert og med nesa litt mer ned i bakken. Han var visst ganske fornøyd. Ellers var han visst veldig godt fornøyd med budføringa i dag. God fart og lengre avstand enn tidligere.

Ellers får dere nok ikke se noen bilder av meg på en stund. Fattern heller noe som ligner på olje inn i det ene øret mitt hver dag og pelsen rundt halsen blir veldig feit og ekkel pga. at jeg rister på hodet. Han fikk visst beskjed om å gjøre det av veterinæren, da jeg hadde en liten klump med ørevoks i det ene øret. Så det var visst derfor jeg av og til ristet på hodet. Fattern trodde først det kunne være noe annet, men det var det ikke, så da er nok irritasjonen snart borte.
Ha en oljefri aften.
Hilsen Trix

Ingen kommentarer: