onsdag 18. mars 2009

Ufyselige beist

Ja, det synes nå jeg. Vi var en tur på hundehjørnet i dag og da kom det en ny hund. En bordercollie hanhund. Jeg gjorde jo som jeg alltid gjør, gikk i møte for å hilse og invitere han til leik. Men neida. Han gikk rett på meg og beit meg i snuta så jeg begynte å blø. Fattern ble litt bekymret da han tittet litt nærmere etter. Jeg hadde sår både i overleppa og inne i munnen i tannkjøttet, så da fikk jeg en tur til veterinæren i dag. Ikke så farlig sa de, renset bare litt opp i det ytre såret og sa at det ville lege seg selv, men at fattern skulle følge med i tilfelle det begynte å veske. Ja, ja da har jeg i alle fall lært at alle ikke er like hyggelige.
I går var vi forresten på lydighetstreninga igjen. Fattern syntes jeg hadde blitt så flink siden sist, men han forstod visst ikke at jeg ikke hadde noe lyst til å vise det fram i går så han var litt sur da vi dro hjem igjen. Får se om jeg gidder mer neste gang.
Bildet under er fra dagens tur i vårværet.
Ha det vårlig!
Hilsen Trix

Ingen kommentarer: