tirsdag 3. mars 2009

Leeenge siden sist

Nei, det er ikke greit å være "sønn" av en sportsidiot.
Det har jo vært mange VerdensMesterskap i februar med utøvere med ski på beina. Og iflg. statistikk så er Norge best med ski på beina. 10 gullmedaljer ble det visst og en haug sølv og bronse. Ble tvunget til å sette inn bilder av alle gullmedaljevinnerne, så her er de. Nummer to på statistikken var visst USA med seks gull og helt ned på tiendeplass kom visst mitt kjære fødeland;-(
Uff ja, jeg melder pass! Det var TV titting hver eneste formiddag og på ettermiddagene holdt fattern på å sette sammen noen garderobeskap. Stakkars meg?
Nei, jeg skal egentlig ikke klage.
I dag er det tre uker siden fattern kjøpte seg nye ski og jeg har fått skiturer hver dag siden da bortsett fra en dag, så jeg får vel være fornøyd.

Men likevel ble det litt kjedelig med all den TV tittingen, så jeg måtte aktivere meg litt på egenhånd. Og hva var vel da nærmere enn å sjekke opp valpeteppet mitt. Fant ut at inne i det var det noe spennende. Først ble fattern visstnok forbannet, men han sa ikke noe, bare hentet kameraet og knipset og plutselig lå hele teppet i søppelbøtta. Ja, ja det var det.Kveldsturene har også fungert normalt i denne perioden. Og som vanlig har jeg funnet noe å leke med, som her feks. en halv liter tropisk juice
et colabeger
og her et med popcorn, men dessverre tomt:-(
Sist jeg var innom her var det 22 år siden det hadde vært så mye snø her jeg bor. Siden den gang har det vel kommet nesten 20 cm til, så da kan dere tenke dere selv. Det har visst vært et par dager med pent vær siden da, så jeg fikk beskjed om å sette inn dette bildet. Men hvorfor er ikke jeg med da???
Ellers har jeg fått være med på tre treninger siden sist. Forrige tirsdag var det LP trening. Vi trente visst bare noe de kaller kontakttrening uten at jeg vet hva det vil si. Torsdag skulle vi trene brukslydighet, men etter bare noen minutter ble jeg puttet tilbake i bilen uten noen spesiell grunn, mener jeg da, men fattern mumlet noe om hormoner. I dag var det LP trening igjen og da fikk jeg i alle fall prøve litt mer, selv om fattern var på nippen til å gi opp.
Ikke min skyld at jeg synes andre ting er artigere enn fattern, han er jeg jo sammen med hele dagen så da er det jo greit med litt forandring, ikke sant??!?

Nedenfor to bilder fra i går. Vi måtte gå opp løypene i nysnøen selv, men heldigvis traff jeg Ziko og hadde litt gøy med han og en minipinne som jeg prøvde å erte han med.
Ha en fortsatt fin kveld!
Hilsen Trix



1 kommentar:

Anonym sa...

TEST
Siden jeg ikke har hatt bredbåndtilgang på noen dager pga. kabelbrudd og fremdeles ikke har mailtilgang, da bredbåndlevereandøren har greid å slette mailadressen:-(, så tester jeg nå om dette i alle fall funker.
Hilsen Trix med en frustrert fatter