søndag 1. februar 2009

Kjedelig

søndag.
Først skulle vi på brukstrening. Ble ikke noe spor i dag heller, for mye snø og for kaldt. Masse venting i en kald bil, ikke særlig oppløftende. Så sa fattern at i dag skulle vi begynne med budføring. Fikk prøve meg noen ganger, men forstår ikke hva han mener, men det er visst vanlig sa han. Ja, ja vi får vel se.
Etterpå dro vi til skogs. Litt leking med fattern, men vi var jo så sent ute at alle kompisene hadde gått hjem.
Da jeg endelig fant noe godt, noen hadde sølt kakao på et bord, fikk jeg beskjed om å stå stille slik at fattern kunne ta bilde av meg, men smake på kakaoen fikk jeg ikke:-(

Ikke noe spennende på kveldsturen i går heller. Lørdags kveld og det eneste jeg fant var denne lille plastbiten:-(
Ønsker alle en fin uke med masse spenning.
Hilsen Trix

Ingen kommentarer: