onsdag 11. februar 2009

Flott vær

Strålende solskinn, flott skiføre og -8 grader. Da burde jo alt være helt topp, men nei. Jeg får hele tiden isklumper under potene og må stadig legge meg ned og bite dem av. Fattern hjelper meg forresten mange ganger, han er flink slik. Han har visst problemer han også. De smørefrie skiene han kjøpte går like mye bakover som forrover, så etter turen måtte han dra til butikken og høre om det var noe å gjøre. Han fikk noe han skulle prøve å ha under dem, så da får vi se i morgen. Håper det blir tur da også til tross for isklumpene.
Litt synd når det er så flott vær at skiløypa går inne i skogen og der er det jo ikke sol. Lite leik blir det også med fattern på ski, men litt pinnekasting blir det jo og så treffer jeg jo en del likesinnede firbeinte.
Under ser dere først et bilde hvor dypt jeg enkelte steder synker ned i snøen, så ett hvor jeg henter en liten pinne og så et som bare fattern syntes burde være med.
Ha en fin kveld!
Hilsen Trix



Ingen kommentarer: