lørdag 24. januar 2009

Det handler om snø

og enda mere snø. Som dere ser så var det kommet litt snø da jeg var ute på siste runden i går kveld også, så da ble "fangsten" bare en tom bærepose.
I dag da vi gikk skogsturen vår, var det vel kommet 10 cm mer og den snøen var våt, satte seg faste i pelsen min som store tennisballer. Fattern fikk de ikke av meg for da lugget han i pelsen min og jeg måtte pipe litt så han puttet meg i bilen og kjørte hjem. Og da, ja da måtte jeg pent gå i dusjen for å få vekk alle snøklumpene. (Egentlig veldig godt, men det sier jeg ikke til han).
Ellers hadde fattern rotet det til så han fikk ikke se noe sport i dag og han gremtes. Spesielt at han ikke fikk se håndballkampen. Når det gjaldt skiøvelsene så var han så heldig at morsan til søster Greta holdt han orientert via mobilen. Ja gratulerer med Ferry, Greta, men husk det er VM som gjelder, sier fattern. Han tror det blir bra da for nordmennene, men jeg heier jo på svenske også jeg da, selv om jeg ikke tør si det høyt. Nå får jeg visst ikke skrive mer, sier fattern, han skal se på TV og da lukker han PC'n.
Ha en fin helg og obs obs: jeg er sju måneder i dag! Hurra hurra!!!
Hilsen Trix



Fattern tukler fortsatt med disse videoene sine, men her har han lagt en inn på YouTube, som han nå titter på stadig vekk og lengter tilbake til, selv om den bare er noen dager gamme, bare fordi det ikke er noe snø der. Ja, ja, hver sin lyst.

http://www.youtube.com/watch?v=8otLX0zMiPo&feature=channel_page

Ingen kommentarer: