mandag 19. januar 2009

Det er 70 år siden

det har kommet så mye snø på ett døgn, ca 40 cm, sier fattern. Fullstendig trafikkaos over alt. Skogsturen er vel den korteste siden jeg flyttet til Norge. En person hadde gått på ski forran oss og en på beina, så det var ganske tungt å gå for fattern, da det samtitig yret litt så snøen var litt våt. Jeg storkoste meg bortsett fra en ting, jeg fikk store snøklumper i pelsen og de ble etterhvert ganske tunge.

Må forresten fortelle at her om dagen hoppet fattern plutselig høyt opp av TV-stolen. Noen i nærheten sendte plutselig opp 15-20 nyttårsraketter. Heldigvis for han så var jeg så smart at jeg bjeffet skikkelig på dem og da sluttet de.


Under ser dere noen av bildene fattern tok på min korteste skogsturen hittil, men som fattern sa, det kan jo bli 70 år til neste gang, noe han visstnok håper på:-(
Ha en snøfri aften!
Hilsen Trix


Ingen kommentarer: