mandag 9. april 2012

I dag som i går

Ja, dvs. bare ut og lufte seg og gjøre fra seg og så inn igjen. Kjedelig, men det virker som han synes det er ok. Har ikke interresse for noe som tidligere, markerer seg litt, men så bare dilter han ved siden av meg. Håper bare at det er antibiotikaen som er årsaken og ikke noe annet. Matlyst og avføring er som det bruker å være, han virker bare trøtt og det vet jeg andre hunder som har gått på antibiotika også har vært, så da er det bare å vente til kuren er over og vi får gå tur i skogen igjen.
I dag har det jo vært like greit å bare gå korte turer. Sludd og regn og +1 grad har ikke fristet for meg heller.

Slik går dagene
 Jeg har tittet litt på de bildene jeg tok på dyreklinikken og forstørret de opp.  Det er ikke lett å se begge bittene. A viser to "hull" og jeg husker like etter at han ble bitt var det kun litt blod i det ene "hullet". B, her synes ingen ting, men rett etterpå kunne jeg se ett "hull" der, men ikke to som er vanlig, men det var ikke lett å få sjekket, da tunga hans gikk som en virvelvind ut og inn for å slikke på bittene og munnen var full av slim.
Har lest i etterkant at et tomt bitt er som å bli stukket av en nål, mens et bitt med gift gjør veldig vondt, så i tillegg til smerter av bittene, så er det jo også veldig vondt å hovne opp, så han må ha hatt veldige smerter.
Ja, ja sånn kan det gå. Håper det var første og siste gang med hoggormbitt!
Hilsen Arne

Ingen kommentarer: