torsdag 29. desember 2011

Grønn vinter

Vel ikke helt. Det kom jo litt snø for et par uker siden og restene ser dere her. Enkelte steder er bare holke. Godt jeg har gode pigger. Fattern har måttet finne fram sine også for å være helt sikker.
Ja, da er det meste av jula over. Julaften var kjedelig. Jeg syntes jo det var artig å være sammen med de tobeinte, men da jeg hele tiden skulle inn under spisebordet, så ble det visst for mye for dem så jeg ble bindt i gangen. Godt døra stod åpen da, så jeg kunne følge med på hva som foregikk. Godt at familieselskapene nå er over så jeg får verdagen tilbake:-)
Ellers er det visst ikke greit å være hund for tida. Treningskompisene Millie og Lex har vært plaget. Først Lex med det ene beinet og så Millie med kennelhoste og så det ene beinet hun også. Bestekompisen min på Hundehjørnet var ekstra uheldig Julaften. Da sprang en løs hund rett på han og beit han i buken så han måtte til veterinær å sy mange sting, dren ble visst lagt inn også, så han ser jeg nok ikke på mange dager enda.
Håper jeg unngår sånt framover!!
Ønsker dere alt bra resten av året!
Hilsen Trix


Ingen kommentarer: