mandag 16. august 2010

Fjelltur

Fra 27. juli til 6. august var jeg på hyttetur på fjellet med fattern, søstera hans og ei niese. Til å begynne med hadde vi varmt og fint vær, men etterhvert ble det litt blandet med sol og regn om hverandre. Det ble ikke så mange og lange turer i år som i fjor, men jeg hadde det som plommen i egget likevel. Det er jo flere mål rundt hytta som er inngjerdet, så jeg kunne løpe fritt så mye jeg ville.
Det ble likevel litt kjeft å få, for jeg bjeffet ofte på folk som gikk forbi. De tobeinte forstod visst ikke at jeg prøvde å passe på dem:-(

Utsikt ned i Tylldalen
Meg og "tante" Aud
På "flatfjellet"
På de varme dagene var det godt i skyggen, selv om denne ikke var så stor:-)
Noen firbeinte skapninger høyt til fjells
Noen korte videosnutter fra litt tidsfordriv en sen ettermiddag:






Ingen kommentarer: