søndag 18. juli 2010

Lite nytt

Ikke mye nytt å fortelle om. Etter forrige gang jeg skrev her har fattern fått tilbakemelding fra Bente, som gav han en link til trening av opptak av sporpinner. Det er nok noe av det vi har trent på tidligere også, men noen tips fikk han jo, så får vi se hvordan det går. Innimellom har jeg glimtet til, men i dag var det som blåst igjen. Fattern var veldig fornøyd med sporet mitt i dag, han fikk nesten "brennmerker" i hendene av lina, jeg var nemlig veldig gira i dag. Det gikk selvfølgelig utover sporpinnene. Pytt, pytt san. Det får vi trene på en annen gang..... og det skal vi visst også iflg. fattern.
Ikke så mye varme at det er plagsomt i sommer. Ikke mange gangene fattern har orket å sitte lenge på terrassen om kveldene. Forrige lørdag var en av de og da fikk jeg på meg felxibåndet, så jeg ikke skulle stikke av, og da kunne jeg legge meg rett ut og kose meg på plenen.
Fattern håper visst på litt mer varme og mindre regnbyger. Ikke jeg!
Ha en fin uke!
Hilsen Trix

Ingen kommentarer: