onsdag 14. april 2010

Sol og vår

Ja, med mellom pluss 10-14 varmegrader de siste dagene har våren kommet for alvor. Snart ikke mer snø i skogen og i dag hadde plutselig en blåveis dukket opp. Herlig! Fattern ikke like fornøyd, ikke jeg heller forresten, må i dusjen hver dag, men det blir jo en vane det også.

I går startet vi på "åtte-treninga". Ikke så mange der og det ble mye fellesøvelser. Fattern fikk nesten sjokk da jeg plutselig reiste meg opp på fellesdekken. Er visst leeeenge siden jeg har gjort noe sånt, men det ble så kjedelig til slutt at noe måtte jeg jo finne på. At jeg gjorde det et par ganger til, gjorde ikke fattern i bedre humør:-(
Men han var visst passe fornøyd med lineføringa, så det var vel et plaster på såret. Får se hva jeg finner på neste tirsdag:-)
Ha en fin vårlig kveld!
Hilsen Trix

Ingen kommentarer: