mandag 7. desember 2009

Funny. Pho. to

Hei igjen! Som jeg skrev i går, så skulle jeg få løpe fritt i dag og det fikk jeg. Yppii! Men jeg ble visst litt sliten. Fattern har vært litt bekymret for meg de siste dagene da jeg ikke har spist opp maten min. Han var redd at en av tilleggssykdommene til kennelhosten var at jeg hadde fått håvne mandler igjen, så han hadde planlagt å dra til veterinæren i morgen. Men da jeg i kveld spiste alt og i tillegg har ligget å tygget på et tyggebein hele tiden, så slipper jeg heldigvis det.

Men hva skjedde da vi kom inn i skogen. Jo vi møtte Kela, som plutselig på turen hadde begynt å hoste noe forferdelig. Jeg hørte henne og hun hadde en forferdelig tørr hoste som ikke jeg hadde. Pappaen hennes fortalte at siste uka (mens jeg var syk) hadde han hørt om fire andre hunder som jeg vanker sammen med som også hadde fått kennelhoste. Veldig smittsom visstnok. Håper ikke det går an å få det to ganger etterhverandre, for jeg ga Kela en liten nuss:-))
Ellers har jo fattern blitt med på "facebook" i høst. Trøste å bære!!! Noe så kjedelig!!! Ja, ja det er jo min mening da.
Men han har jo fått noe positivt ut av det. Han har laget bilder av meg hvorav noen ikke er så aller verst:-)
Have a funny night!
Hilsen Trix

1 kommentar:

Anonym sa...

hei'
så nydelige bilder Arne. Ja du Trix du er en vakker gutt altså;-)
moro å lese om elgtreff.-)
hilsen Bente,Kera,Raya,Kisha og Asko