lørdag 15. august 2009

1 JK-1JKK-CK, men

ikke noe mer på utstillingen på Bjerkebanen i dag.
Det var Merethe som stilte meg i juniorklassen og jeg fikk CK. Men i konkurranseklassen så skulle fattern stille meg, men det ble nok ikke så vellykket. Da fattern begynte å løpe så trodde jeg at vi skulle leke, men det skulle vi visst ikke:-( Etter at jeg hadde hoppet rundt banen som en kenguru, så kom dommeren bort til fattern og sa takk for i dag. Ja, ja, jeg hadde jo hatt det gøy:-)
Streng dommer forresten. Gert Christensen het han og var fra Danmark. Hjalp visst ikke for en dansk utstiller som var champion og vandt til å vinne mye, rett ut uten bånd en gang. Samme for en svenske som også er vant til å vinne mye og som også er oppdretter. Han røyk også ut uten bånd. Flere andre "kjendiser" røyk også ut. De sa at det visstnok var noe med bittet til de firbeinte. Ikke så rart, for en skulle jo tro at dommeren var tannlege på si, han grafset runt i munnene våre som om han så etter noe(se under).
Ja, ja, kritikken var i alle fall super:
"13 mndr. Bra størrelse. Maskulint hode. Saksebitt. Bra øyne. Velansatte ører. Bra hals og overlinje. Velansatt hale. Bra kropp. Velvinklet. Beveger seg bra. Bra pels og temperament."
Ha en utstillingsfri helg!
Hilsen Trix

2 kommentarer:

Vigdis, Shani & Gutten sa...

Gratulerer med CK - det fortjener du fine gutten :-)

Anonym sa...

GRATTIS TRIX!

Päivi & Monty